
Lieve allemaal,
Het weer gaat alle kanten op!
Maar boven de 35 graden blijft het Koffietuintje toch echt wel dicht…
Dus iedereen rustig aan en drink genoeg dan komen we de extreem warme dagen door.
Daarom ben ik a.s. donderdag 25 juni en vrijdag 26 juni gesloten.
Kijk daarom altijd eerst even op deze site, zo voorkom je teleurstellingen.
Hopelijk zien we elkaar snel,
Groetjes,
Chantal
Maar boven de 35 graden blijft het Koffietuintje toch echt wel dicht…
Chantal






